Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Αrtholic



Στα χρωματα και τα περιγραμματα σου συναντω τον εσωτερικο μου κοσμο. Στο περιεχομενο σου ερχομαι σ’επαφη με βιωματα, συναισθηματα, μεταφυσικες ανησυχιες. Κάθε εκφραση σου με χρωματα, μαρμαρο, λεξεις, ηχο,κινηση είναι μερος της πολυπλοκης διαδικασιας αυτοπραγματωσης. Ετσι μπορω για λιγο να βιωσω τον βαθυτερο,συγκλονιστικο,ασυνειδητο κοσμο μου, να μεταβω σε αλλους κοσμους και να γινω κοινωνος αναριθμητων πραγματικοτητων. Όλα ειπωμενα σε μια γλωσσα αινιγματικη, σιβυλλικη σχεδον. Αναζητηση πισω από τα φαινομενα και αναπτυξη της ενορασης, συλληψη μιας αλλης γλωσσας αυτή της φαντασιας,των ονειρων και των συμβολων. Διανοητικα παιχνιδια που αποκαλυπτουν την ουσια της ζωης σε μια ενηλικη υπαρξη που αποκοπηκε από τον κοσμο της φαντασιας όταν εξοριστηκε από το συμπαν των παιδιων. Όμως εχει ακομη ανάγκη τα παιχνιδια του μυαλου, σε έναν κοσμο ακρως ορθολογιστικο και ταχτοποιημενο σε νομους και κανονες, έναν κοσμο που δεν αφηνει χωρο στη φαντασια και σταδιακα την οδηγει σε καταρρευση. Ετσι κι’εγω διαστελλω τους πορους του μυαλου μου και σε αφηνω να εισχωρησεις στους χυμους του σωματος να με ταξιδεψεις με τις εικονες σου,να μου τραγουδησεις, να μου διαβασεις να με μαγεψεις, να με ταξιδεψεις στο χωροχρονο του φωτοδυναμισμου και της χωροδυναμικης μεσα από αλλεπαληλα στροβιλισματα.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου