Σάββατο 19 Σεπτεμβρίου 2009

Ηλιακη μαγισσα

Μαγικη πραξη παθιασμενης δυναμης. Τα χερια του με χειροτονουσαν ιερεια σαν φιδια που κουλουριαζονταν γυρω μου με μανια. Τοτε σηκωθηκα,υψωσα τα χερια μου πανω από το κεφαλι μου και αφησα να βγει από μεσα μου μια κραυγη, η επικληση προς τη θεα. Οι παλιρροιες του ηλιου αρχισαν να τρεχουν στο σωμα μου το νοτισμενο με κυκλους ζωης και θανατου. Το πρωι θα απευθυνω χαιρετισμο στον ηλιο και την νυχτα θα μελετησω τ’αστρα αφηνοντας τα να επηρεασουν την κινηση του αιματος μου καθως θα περιστρεφονται και θα στριφογυριζουν γυρω μου μεχρι να γινω ενα ακινητο σημειο της κινουμενης γης, κεντρο του χορου γυρω και πανω από μενα, ενός χορου που σηματοδοτει την περιστροφικη κινηση των εποχων. Αποψε που θα ενωθουμε κατω από την πανσεληνο θα φοραω μια γιρλαντα από αρωματικα λουλλουδια. Την παραμονη της ημερας των νεκρων όταν θα βρεθω μαζι σου στην ενωση που παρασερνει τα ατομα και μας κανει μονο θεο και θεα,που επιβεβαιωνει την ατερμονη ζωη του κοσμου,τη ροη της δυναμης αναμεσα στο αρσενικο και το θυληκο όπως γίνεται αναμεσα στον ουρανο και στην γη, η ζωη του δασους θα ρεει μεσα στα σωματα μας κι’εμεις θα ζευγαρωνουμε αγρια,ζωωδη,ορμητικα. Εκει,μεσα στη σπηλια με τις φωτιες να λαμπουν τριγυρω μας με τις σπιθες ν’ ανεβαινουν τριζοβολωντας στο απειρο και με τα σωματα μας βαμμενα στο χρωμα του αιματος.Το στολισμενο με τα κερατα του ελαφιου κεφαλι σου και τα στοιχειωμενα μαυρα ματια σου θα βουτηξουν μεσα μου και και θα χαθουν. Ειμαι η βασιλισσα,η ιερεια,η θεα σου και εισαι κατω από την εππικυριαρχια μου,συντροφος στο ζευγαρωμα και στον πολεμο,χαρακωμενος για παντα από την μαγεια της λεπιδας μου.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου