Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Συμπλεγμα σωματων

Ξερω πως δεν εχω το δικαιωμα κι' ....όμως σ΄αγαπω. Ναι,ασε με να σ΄αγαπω γιατι τωρα πια δεν εχω άλλη επιλογη. Καλπαζει μεσα μου ο ερωτας για σενα και χυνεται καυτος,ηδονικος σ΄ολο μου το κορμι. Με καιει,με τσουρουφλιζει,τρυπωνει βαθια μεσα μου και ταξιδευει πανω στις ραγες της υπαρξης μου. Σ΄αγαπω.Δυνατα,αλαζονικα,αχορταγα.λαιμαργα, με ασυγκρατητη λαγνεια και ηδυπαθεια. Θελω ν΄απλωσω το κορμι μου στο βωμο αυτης της λαγνειας και να χαθω μαζι σου σ΄ένα αιωνιο σμιξιμο, σε μια αχορταγη επαφη ρουφωντας την ενεργεια του κορμιου σου και δαμαζοντας τις αντιστασεις σου. Φαντασια μου,μαγεια μου εισαι το φιληδονο εγω μου, το ποτισμενο με μουσκεμενα φιλια,με τρεμαμενα σ΄αγαπω, με αλλεπαληλες σωματικες εκρηξεις.Αγαπη μου,ετσι μονο μπορω να σε αποκαλω γιατι μονο με αγαπη μοιαζεις…..




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου