Κυριακή 20 Σεπτεμβρίου 2009

Η Αγαπημενη του Baudelaire



http://www.phys.uoa.gr/~nektar/arts/poetry/charles_baudelaire_poems.htmΗ αγαπημενη μου εμεινε γυμνη με μονα στολιδια τα κοσμηματα της. βραχιολια που εκαναν κροτο στα χερια και στα ποδια, περλες στο λαιμο,δαχτυλιδια με πολυτιμα πετραδια στα χερια και μαλλια στολισμενα με κορδελες και χτενακια από κοραλλια. Όπως οι Σαρακηνοι πειρατες γεμιζαν τα σεντουκια τους πολυτιμους θησαυρους μετα από μια νικηφορα μαχη ετσι ηταν και η αγαπημενη μου. Στολισμενη σαν νικητρια πειρατινα μετα από τη μαχη με το θριαμβο ζωραφισμενο στο προσωπο της και την αλαζονεια του νικητη. Όταν αρχιζει τον ζωηρο και σαρκαστικο χορο της ο κοσμος αυτος του μεταλλου και του πετραδιου δονειται ολοκληρος πανω στο κορμι της προκαλωντας μεθη και εκσταση που γίνεται ερωτικη λυσσα. Τοτε ο ερωτας ο βαθυς και γλυκος σαν τη θαλασσα αρχιζει να αναδυεται από μεσα μου. Εκεινη συνεχιζει. Σειοντας τα κροταλα του νικητη με το βλεμμα πανω μου στητο σαν τιγρη δαμασμενη αρχιζει με αφελεια και λαγνεια τις μεταμορφωσεις. Για χαρη μου γίνεται κυκνος, αετος, υαιενα, μαγισσα και φωτια. Κυματιζει με φιληδονη αυθαδεια τα χερια, τις γαμπες, τη μεση, τους μηρους, την κοιλια και τους μαστους της. ξεδιπλωνεται μπροστα μου ολο ηδυπαθεια σε ολο της το μεγαλειο για να ταραξει της ψυχης μου τη γαληνη για να κλονισει το νου μου που ειχε ξαποστασει σε έναν κρυσταλενιο βραχο. Ξαφνικα με μια νεα μεταμορφωση αρχισαν στο σωμα της να ενωνονται οι θυληκοι γοφοι της μ΄έναν αρσενικο κορμο τεντωνοντας σαν τοξο το πυρροχροο λαξευμα της εξαισιας λεκανης της. Και καθως ξεψυσουσε η φωτια στο τζακι ένα σπαραχτικο βογγητο που βγηκε από μεσα της πλημμυρισε το σωμα μου με αιμα κεχριμπαρενιο και ανειπωτη ηδονη. Και τοτε εγω γονατιζω μπροστα της και προσευχομαι σαν ειδωλολατρης:


Τις φλογες σου μην σβηνεις, τη μουδιασμενη μου καρδια ζεστη κρατα, ω! ηδονη, ψυχων μαρτυριο!


Θεα, που σ΄αιθερα απλωνεσαι εισακουσε την ψυχη μου την παγωμενη που βροντερο σου ταζει ασμα.


Παντανασσα ηδονη μου, σειρηνας παρε προσωπειο με βελουδο φτιαγμενο και σαρκα και χυσε μου βαθυ τον υπνο


Στον αμορφο μυστικο μου οινο, ω! μαστιγιο ηδονης, φλογα της ψυχης παρε τη ζωη μου!







Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου